čtvrtek 24. února 2011

Pro zasmání

Obvykle to nedělám, abych kopírovala články odjinud. Dnes ale udělám vyjímku. Poslední dny se mi nějak nevede. Není mi dobře, jsem protivná sama sobě. Do ničeho se mi nechce. I to mrazivé počasí mě ubíjí. Dnes mě však potěšil kromě sluníčka za oknem i jeden článěk na mém oblíbeném serveru. Doufám, že se nepřekročím žádné zákazy, když se s vámi o něj podělím:

 Věci, které vás naučí jenom maminka:

1) Moje matka mě naučila OCENIT DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI: "Jestli se hodláte navzájem zabít, udělejte to laskavě venku, právě jsem uklidila!"
2) Moje matka mě naučila NÁBOŽENSTVÍ: "Modli se, aby to z toho koberce šlo dolů!"
3) Moje matka mě naučila LOGICE: "Proč? Protože jsem to řekla!"
4) Moje matka mě naučila PŘEDVÍDAVOSTI: "Ujisti se, že máš čisté prádlo, co kdyby se stala nějaká nehoda!"
5) Moje matka mě naučila IRONII: "Ještě chvíli breč a já ti k tomu dám skutečný důvod!"
6) Moje matka mě naučila MNOHO O VĚDĚ ZVANÉ OSMOZA: "Zavři pusu a sněz tu polívku!"
7) Moje matka mě naučila OHEBNOSTI: "Podívej se na tu špínu, co máš na zádech!"
8) Moje matka mě naučila VYTRVALOSTI: "Nevstaneš odsud dokud nesníš všechen ten špenát!"
9) Moje matka mě naučila o POČASÍ: "Tvůj pokoj vypadá, jako kdyby tady před chvílí řádilo tornádo!"
10) Moje matka mě naučila ŽIVOTNÍMU CYKLU: "Přivedla jsem tě na tento svět a můžu tě z něj zase rychle sprovodit!"
11) Moje matka mě naučila ZÁVISTI: "Na světě jsou milióny nešťastných dětí, které nemají tak úžasné rodiče jako ty."
12) Moje matka mě naučila MATEMATICE: "Kolik chceš knedlíků?" Chci tři. Dostanu pět.
Jsou zkrátka věci, které vás naučí jenom maminka...


 Mám pocit, že splňuji většinu bodů. A v moha bodech jsem slyšela svou mamku :0)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!