sobota 29. ledna 2011

Další kulturno


Klárka už dlouho škemrala, že by chtěla vidět Labutí jezero. Tak jsme to dnes zkusily. Měla jsem strach, jestli takovou "velkou klasiku" Klárka zvládne. Přece jen představení trvá skoro 3 hodiny. Ale mé obavy byly naprosto zbytečné. Naštěstí se Klárce podařilo na chvíli po obědě usnout, takže do divadla dorazila plná energie. Celé představení seděla ani nedutala. Jen jsem jí raději přidržovala v obavě, aby z lože nevypadla. Při závěrečné děkovačce křičela "bravo" do úplného ochraptění.
I já si přišla na své. Tohle nastudování jsem viděla poprvé. Přestože to není úplně "klasické" provedení, byla jsem spokojená. Navíc dnes jako host v roli Odetty/Odilie vystoupila Julie Gardette -  první sólistka baletu Finnish National Opera, takže předstvení bylo vskutku jedinečné.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!