středa 4. března 2020

Opravdu povedené prázdniny



Letos jsme na jarní prázdniny vyrazili na Boží Dar. Plán byl jasný - tatínek s dětmi bude jezdit lyžovat na Klínovec, já budu chodit na procházky, fotit, korálkovat, číst. A hlavně zajišťovat proviant, to je jasné. Ale znáte to ... Chcete-li pobavit Pána Boha... Na hory jsem vyjeli v sobotu odpoledne. V neděli celý den pršelo a foukal neskutečný vítr. Takže jsme zůstali v apartmánu. V pondělí konečně lyžaři vyrazili na svah. Já se vcelku držel plánu. Prošla jsem si Boží Dar, abych se zorientovala, nastudovala turistické trasy, omrkla možnosti zásobování a tak. Ze sjezdovky přijeli nevídaně brzy. Všichni otrávení, rozhádaní. David prý lyžovat nechtěl, vztekal se, nakonec vše zakončil potokem slz. Takže ukončili lyžovačku neplánovaně dřív. Na pokoji se David šel způsobně a nevídaně poslušně osprchovat, oznámil, že je unavený a jde si lehnout. To už mi bylo hodně podezřelé a vyrazila jsem za ním s teploměřem. Ano, tušíte správně, tepolota přes 39 st. Tím jsme vlastně skončili s prázdninami. Tedy já a David. Klára s tatínkem lyžovat chodili. Já se už koukala na Klínovec jen z okna. Proto tahle fotka, jediná z celého týdne. Z okna. Zase jsme si udělali výlet na dětskou pohotovost do nemocnice v Karlových Varech. A pro velký úspěch jsem se tam zastavili i po týdnu cestou do Prahy, protože ani po týdnu Davidovy horečky neklesly pod 39 st. Byl to opravdu "výživný" týden. Místo zdravého, veselého a větrem ošlehaného kluka jsme si přivezdli šedo-modrou kostřičku potaženou kůží. Díky horečkám celý týden v podstatě nejedl. podle toho také vypadá. Teď už je to lepší. je druhý den bez teploty. Tak oba dospáváme probdělé noci minulého týdne a dáváme se po takových prima prázdninách dohromady.
Doufám, že jste si vy užili zimních radovánek podstatně více.

3 komentáře:

  1. No, tak tohle nebyl opravdu týden snů! Doufám, že je David OK a brzo si to všichni vynahradíte.
    Ali, přeji hezký den! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě moc mrzí, my bohužel totéž ale v dívčím vydání :) Naštěstí horečky jen dva dny, po třech dnech již zdravotní procházka na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,my letos jarní prázdniny vlastně měli jen jeden den lyžovačky za humny v Hlinsku, a bylo to se super servisem!
    Ale i tyhle dobře znám !
    My takhle měli ,,pěknou dovolenou " Chorvatsku a to prosím ne děti, ale muž dostal hned po příjezdu horečky a vyrážku.
    Po týdnu u moře v posteli a příjezdu do Čech zjistil, že má neštovice.
    A já zase takto protrpěla Šumavu s vyhřezlou plotýnkou :-o
    Ale dodnes jsou to vtipné historky a my nezapomeneme ;-)
    Takže přeji, ať si ty letošní prázdniny brzy všichni vynahradíte !

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!