pondělí 16. prosince 2019

16. adventní


Dnes nás čekal každoroční Davidův kytarový koncert. Mají ho vždy v klubu v centru Prahy, u Staroměstkého náměstí, tak jsem se alespoň chvilku krásně prošli.

Koncert byl jako vždy fajn. Je vidět, ze děti svého učitele milují (některé dívky doslova, je to vidět na každém jejich pohledu ). Pan učitel to s nimi neuvěřitelně umí, mají mezi sebou kamarádský vztah. Kéž by bylo takových učitelů víc!

Nějvětší úspěch měla hra kytarového souboru, kam David chodí prvním rokem. To se jim opravdu moc povedlo:

David si zahrál Piráty z Karibiku:


a Anděla. Přiznám se, že jsem hodně přemýšlela, jestli sem tohle video dát. David prostě zpívat neumí, nemá po kom. Ale domluvili se s Tomášem, že to zkusí spolu. Tak prosím o shovívavost. Pevně věřím, že tu mám samé milé čtenáře a nebudu tu pak číst nějaké ošklivé hejty.

3 komentáře:

  1. Krásné. Je to moc šikovný kluk. A umí. Krásné svátky přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, normálně mě David dojmul v posledním videu!
    Jsou to krásné okamžiky, když pak vidí matka ty svoje děti vystupovat, co všechno umí, viď!?
    Já se před týdnem dojímala se Šímou na školkové besídce :-)
    Krásné Vánoce Vám všem doma !

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a dojemné!
    Tyhle chvíle mi trochu chybí, užívej si to Ali!
    Měj se krásně, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!