čtvrtek 15. března 2018

Robert Bryndza - Temné hlubiny


V noci jsem dočetla další detektivní příběh s Erikou Fosterovou v hlavní roli. A ano - udělal mi radost tím, že Erika nebyla z případu odvolána, jako v minulých dílech.

Anotace z DK:
Když dostane detektiv šéfinspektor Erika Fosterová tip, že by klíčový důkaz ve velkém drogovém případu mohl být ukryt v zatopeném lomu na okraji Londýna, nařídí jeho prohledání. Z hlubin však její kolegové vyzdvihnou nejen důkazy k tomuto případu, ale i kostru malého dítěte. 
Pozůstatky jsou rychle identifikovány jako Jessica Coll
insová. Sedmiletá dívka, jejíž zmizení plnilo stránky novin před šestadvaceti lety. 
Erika musí začít spojovat střípky z minulosti se současností a nořit se stále hlouběji do rodinných vztahů Collinsových i do života vyšetřovatelky Amandy Bakerové, která si nepřestala vyčítat, že zmizení holčičky nedokázala vyřešit. Erika brzy zjistí, že toto vyšetřování bude jistě jedno z nejsložitějších a nejnáročnějších v její kariéře. 
Někdo si totiž nepřeje, aby byl případ vyřešen. A udělá všechno, aby Eričino pátrání zastavil.


Pro mě zatím nejpovedenější kousek z detektivní série tohoto autora. Příběh se dobře čte, je napínavý, žádné přehnaně brutální scény. Závěr pro mě velmi překvapivý, přiznám se, že jsem téměř dokonce netušila, jak se věci mají. Ze mě  by dobrý detektiv nebyl. 

2 komentáře:

  1. Zrovna přemýšlím, do čeho se pustím - nechám se inspirovat. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda jsem tě inspirovala. Dej vědět, jak se ti líbila.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!