středa 26. října 2016

Podzimní prázdniny









.... nám dnes začaly. Ani nemůžu říct, že zasloužené. Mám pocit, že hlavně David je doma pořád. Jen za říjen měl již 3 dny ředitelského volna. A další bude v listopadu. Chápu, že děti jsou nadšené, ale zajímalo by mě, jak to řeší rodiče, kteří mají pevnou pracovní dobu. Naštěstí jsem schopná si volno zařídit, tak jsme si to mohli užít. Dopoledne procházka po Olšanských hřbitovech. V našem nejbližším okolí to nejlepší místo na obdivování podzimních barev. Jen kdyby ta matka neprudila s foťákem.



A odpoledne slíbení Lichožrouti. Klára je četla před pár lety, s Davidem právě dočítáme třetí díl. Na film jsme šla docela ochotně, což je u mě výjimka. Nebyla jsem tak úplně nadšená, jak jsem čekala. Knížky my byly příjemnější. Ale rozhodně je to nejlepší animák, který jsem byla nucena v posledních letech zhlédnout. 

4 komentáře:

  1. Krásný podzim tam u vás máte. A fotky dětí jsou kouzelné.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, fotky jsou úžasné, jsem asi divná, ale moc ráda chodím na hřbitovy, hlavně na podzim.
    Lichožroti - byla jsem ušetřena :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Já chodím na hřbitovy moc ráda. Vzhledem k tomu,že jsme bydlela hned u hřbitova, byla jsem tam více méně vychována. A obě moje děti na Olšanech spaly v kočárku nejlépe, takže jsme tam také trávili nejvíce času.
      Hezký večer i tobě!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!