neděle 4. října 2015

Týden za námi


Je neuvěřitelné, že uběhl celý týden. Začal říjen, a i když je počasí ještě stále krásné, dorazily k nám první virozy. Klára dokonce na téměř týden ulehla. Naštěstí se nepotvrdily mé obavy, že jde o angínu, a zítra už může do školy.

 Pár fotkami se ohlédneme ještě za minulým víkendem. Vyrazili jsme na procházku do Havlíčkových sadů. Původní plán byl v sobotu na vinobraní. Jenže v manželově práci měli o sobotě úplně jiné představy, já se zase začala obávat davů. Šli jsme tedy až v pondělí, kdy bylo v parku prázdno a příjemný klid.


Samozřejmě se dětem nejvíce líbila umělá krápníková jeskyně - Grotta.




A sbíráme první kaštany. Ještě moc nepadaly, tak s tatínkovou pomocí David ty naprasklé sundaval.


Kochám se posledními květy. Rozkvétají lithopsy - živé kameny. Mám z nich velkou radost, dlouho dobu se mi nedařily. Teď se mi snad podařilo vychytat, co přesně chtějí. (Doufám, že jsem to teď nezakřikla!).




Adenium - pouštní růže vyrazila z další dávkou květů.



S korálky se může chlubit jen Klára. Já nejsem schopná šít už delší dobu. Záda mě bolí víc a víc, horko těžko zajistím jen nejnutnější chod domácnosti a pracovní povinnosti. Ufff.... Jsem odhodlaná vypravit se konečně k lékaři. Jen nevím kam. Obvodní mě už před časem odbyla s tím, že mám posilovat břišní svaly. Jak, když mě bolí záda??? Ale už to takhle dál nejde. Tak tedy trocha korálkové krásy od Kláry. Vše podle návodů Darí Fejtkové. Kytičkový náhrdelník..


brož...


a náramek s úlomky minerálů.


Děkuji  všem statečným a trpělivým,  kteří dorovali až sem!

6 komentářů:

  1. Taky mám dneska Katku doma, bolení hlavy, rýma, kašel, bolení v krku. uvidíme, jak se to bude vyvíjet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že je Katce lépe.Klára právě rýmu ani kašel neměla, jen ten krk. Doktorka to uzavřela jako virovou angínu. Tak hlavně, ať to nechytnou kluci a nemarodíte všichni. Držím palce!

      Vymazat
  2. Ali, u vás se taky pořád něco děje, viď... Korálky nádherné, s kytkama to fakt umíš a krásné fotky z Havlíčkových sadů, asi jsem tam nikdy nebyla.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Děje se u nás stále něco, jen mám obavy, že s příchodem podzimu a zimy budou teď převažovat ty choroby...
      Hezké podzimní dny přeju!

      Vymazat
  3. Havlíčkovy sady neznám, zato Havlíčkovo náměstí :-) Živé kameny jsou nádherné, jsi velká pěstitelka!

    OdpovědětVymazat
  4. Grébovku mám taky ráda. A kytičky máte moc krásné - ty živé i korálkové!
    A přeju dobrého doktora na záda...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!