sobota 21. března 2015

Čtverečkový náramek


Už jsem myslela, že ho nedokončím. Mořila jsem se s ním hodně dlouho. Byl snad prokletý. Protože trubičky jsou docela ostré a rády řežou nymo, všechny spoje jsem prošívala několikrát. Ke konci mi už téměř nešla protáhnout jehla. Navíc se mi podařilo udělat několik hloupých chyb. A párat takto důkladně  prošité stehy je lahůdka. A to nemluvím o tom, že jsem úplně na konci zjistila, že jsem část zapínání přišila obráceně. Takže přišly ke slovu i nůžky. Prostě zatmění nejen na slunci, ale nějaké dlouhodobé i v mé hlavě.

7 komentářů:

  1. Ali, ale výsledek je fakt nádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No...čo tam po zatmení. Je parádny!

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečné Ali! Myslela jsem, že si nafotila poklad po babičce...
    Krásnou neděli přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ale nakonec povedl! Krásný, elegantní!

    OdpovědětVymazat
  5. Ale výsledek stojí za to. Vypadá jako náramek pro královnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuji za chválu. Musím se přiznat, že po vyhraném boji jsem spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Alice,
    ale stálo to za to !
    Je nádherný :-)
    Jako z nějaké starodávné šperkovnice :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!