neděle 26. října 2014

Kytičková sada


Konečně jsem došila náramek a mám hotovou celou sadu. Náušnice jsem ušila před měsícem na srazu korálkové školy. Protože dnes je další sraz, na který jsem slíbila, že přinesu ukázat vše hotové, musela jsme sebou hodit. Nevím, proč mi tak dlouho trvá dokončení rozdělaných projektů. Prostě nad sebou potřebuji bič v podobě pevně daného termínu, pak mi to šije. Už se těším na dnešní obšívání knoflíku. Jen nevím, kdo mi bude radit. Klára je nemocná, tak musím jít sama.

4 komentáře:

  1. Opravdu povodené, ale jsou vlastně Tvoje věci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný set Ali! Přeji hezký večer a Klárce rychlé uzdravení! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju všem za slova chvály, úplně se tu červenám

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!