pátek 2. května 2014

Korálky a nabídka


Před pár dny jsem tu slíbila fotku prstýnků, které jsme s Klárou vytvořily na srazu korálkové školy.  Nějak se mi to nehodilo, nebylo správné světlo, rozpoložení, nálada... konečně dnes dodatečně tak činím. Modrý-bílý prstýnek je Kláry, druhý je můj. Šily se moc pěkně, úplně s přehledem jsme je stihly na srazu. Vůbec si poslední srazy nosíme domů hotové výroby, to zpočátku nebylo. Že bychom se již tak zlepšily a zrychlily?


Mezitím jsem také stihla došít jednoho kostlivce - kytičkovou soupravu podle návodu Darí Fejtkové. Byla rozešitá už  opravdu dlouho, tak se konečně dočkala. Šila jsem přesně podle návodu, ale musí přiznat, že se mi příliš nelíbí  ta kroucená šňůra. Připadá mi ke kytičkám příliš masivní. Uvidím, možná jí zase odpářu a ušiju jinou. A nebo si na ní zvyknu, jako na spoustu jiných věcí, které se mi nejprve také úplně nelíbily, ale časem jsem si je zamilovala. 

A když už jsme u těch kytiček - musím urgentně přesadit a hlavně rozsadit některé sukulenty. A protože prostor není nafukovací, budu muset odnože vyexpedovat do kompostu. Než tak učiním ( a bude mi to srdce trhat), ptám si i tady - nechce někdo malý sukulentík. Jedná se hlavně o haworthie, albucy, také euphorbia by se našla. S případnými zájemci se domluvím, ev. zašlu fotku. 

9 komentářů:

  1. Ano, ano, holky už jsou profesionálky! :-)
    Masívní šňůra je pěkná, teď se to nosí a ke kytičkám se hodí. Mně se líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme moc za chválu, úplně se červenáme!

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, u tebe se tedy fakt kochám - korálky jsou jedna báseň, nádhera!
    Sukulentům jistě nový domov najdeš,jsou tak krásné, sama jich mám plno...
    Hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za pochvalu. Zájemci o sukulenty se zatím moc nehrnou. To víš, já to mám jako další děti, nejraději bych prověřila rodinu, do které půjdou, zda tam budou mít správnou péči :-).

      Vymazat
  4. Eine Super tolle Arbeit bin ganz Begeistert fakt supr mnj moc libi Elegant Klasse .Zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!