středa 24. března 2010

Dajík

Davídek o sobě nikdy nemluvil, nijak se neoznačoval. Když viděl svoje fotky nebo sebe v zrdcadle, bylo to prostě "mimi". Když jsem se ho ptala, čí jsou např. tyhle botičky, řekl jen "ťapí". Prostě žádné já, žádné jméno, nic. Už jsem si říkala, že David, Davídek je na něj asi moc těžké a se skřípějícími zuby jsem mu začala nabízet "Dáda" (takové oslovení mi hodně nejde pod vousy). Ale ani to se neujalo. Až v posledních dnech se v Davidově slovníku objevilo nové slovo - Dajík. Nejdřív mě překvapilo, proč se zajímá zrovna o politiku, opravdu to zní spíš jako Dalík. Ale protože se teď naším bytem rozléhá neustálé "Dajík taky!", rychle jsem pochopila...

1 komentář:

  1. Betynka si ještě neříká jménem. Ač se tedy snažím, aby to řekla :-) Ale už říká "já". Hlavně, když chce sama jíst, nebo něco sama odnést, přinést, udělat...
    K.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!