sobota 24. října 2015

Když se nedaří



Baletní mládí. První soutěž letošního školního roku (škoda, že ne poslední). Klára startovala s novým sólem. Nepovedlo se. Došlo i na slzy. Slzy by mi nevadily, vadila mi hysterická scéna, kterou si po vystoupení střihla. Musela jsme odejít a dvě hodiny se procházet po hřbitově. Pak jsme se uklidnily obě a byly jsme zase schopné spolu mluvit. Chápu, že jí naštve, že to nevyjde. Ale svět se nezboří. Sólo je nové, měla na něj jen dvě individuálky, takže v podstatě nenazkoušené. Že na tom je ještě hodně práce, ví od začátku. Původně ani nechtěla na soutěž jít. Ale ve škole se tentokrát konalo předkolo, kde se mělo ze 13 dívek vybrat na soutěž 5 nejlepších. Byla vybraná, narostlo jí sebevědomí a tak šla. Že šly i dívky, které ve výběrovém kole neuspěly nebo se ho ani neúčastnily, raději rozebírat nebudu. Jsem unavená, nechci se rozčilovat. Zítra nás čeká korálkový sraz, tak se raději budu těšit.

12 komentářů:

  1. Škoda, ale příště - třeba u nás v Hradci - to bude lepší. :-) Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Těšte se na korálky a příště bude líp. A ono když se nedaří, tak asi trochu té hysterie k tomu někdy patří. Tak držím palce, ať je příště líp.I tak tančí krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já nevím, soutěže ráda nemám a nechápu Kláru, když jí tam vždycky tolik cloumají emoce (většinou ty negativní), že má chuť se znovu do dalších soutěží vrhat :-)

      Vymazat
    2. To je soutěživost v krvi:-) To je celoživotní:-)

      Vymazat
  3. Ali, někdy své dcery nemůžeme brát vážně..většinou jsme to my, matky, které jsme jim nejblíž a které to pak většinou i odneseme..bude líp:o), uvidíš..Krásné dny a užij si korálkování..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Inko, měla bych si zvyknout, že jsem hromosvod pro všechny a za všechno můžu :-) Hezké dny i Tobě!

      Vymazat
  4. Ode mě máte obě stejně velký obdiv:) Tolik toho děláte a pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale já toho moc nedělám. Já jsem jen vláčena svým aktivním dítětem :-) !

      Vymazat
  5. Nesmierne ľahúčko a mäkko sa pohybuje , je v tom harmónia a pohoda !
    A že chýbala istota ?
    Veď to je ten nácvik, ale ,,výraz,, beriem, pôsobil milo a ukľudňujúco !
    Pozdravujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Když si opakovaně prohlížím video, je tam hodně drobných chyb. Ale vem to čert. Pro mě je důležité, aby si to užila, o to víc mě mrzela ta hysterie.
      Krásný podzim.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!