neděle 8. března 2015

Jarní procházka


Krásné jarní počasí nás vylákalo ven. Chtěli jsem se pokochat nějakými jarními kvítky. Proto jsme se rozhodli pro venkovní areály botanické zahrady Na Slupi. Nebyli jsme zklamaní, kvetlo toho opravdu hodně.








Sluníčko a květy mě natolik nabily energií, že jsem musela ještě zajet do Hornbachu pro nějaké substráty  a květináče. Čeká mě velké přesazová a rozdělování. Škoda, že tak nádherný den musel být zakončen Klářinou horečkou. Vydržela zdravá přesně týden a 2 dny. Ach jo!

2 komentáře:

  1. Ali, je to krása, ještě dnes a pak se má vrátit zima... Klárky je mi fakt líto...
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Helenko. Včera jsme si sluníčko venku na úžasně užili, dnes jsme se zase zabalili do zimních bund.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!