neděle 22. července 2018

Mary Kubica - Andílek


Anotace z DK:
Heidi nemůže zapomenout na zvláštní dívku, kterou spatřila v dešti na nádraží s malým dítětem na rukou… Vždycky se řídila hlavně srdcem, pracuje pro neziskovou organizaci a stará se o toulavé kočky, přesto jejího manžela i dceru zaskočí, když jednoho dne přivede mladou ženu a její čtyřměsíční miminko domů. Heidi nabídne Willow střechu nad hlavou a pomůže jí postavit se zase na nohy. Kdo je však záhadná mladá matka a jaká tajemství minulosti skrývá? Nezašla Heidi ve své péči o cizinku nebezpečně daleko?

Tohle byla pro mě velmi emotivní a zneklidňující kniha. Zpočátku jsem vůbec hlavní hrdinku nechápala, nemám asi dostatečně silné sociální cítění. Přivést si domů cizího člověka? To je pro mě naprosto nepochopitelné.Napětí a emoce v druhé polovině knihy mě naprosto vcucly a já nedokázala knihu odložit. I po dočtění jsme se v myšlenkách ke knize stále vracela. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!