úterý 10. října 2017

Další Alfa


Pro mě letos druhý běh. Tu loňskou jsem absolvovala poctivě celou. Myslím, že jsem to tady nijak neventilovala, ale byly to pro mě velmi obohacující večery. Mnohé mé otázky byly zodpovězeny, snad ještě více jich vyvstalo. Poznala jsem úžasné lidi, jak na straně frekventantů kurzu, tak na straně promlouvajících. Proto jsem letos zatoužila si kurz zopakovat. Z časových důvodů nezvládnu v celé míře, promluvy snad bych ale stihnout mohla. Dnes tedy promluva první a úžasná - biskup Václav Malý a téma: "Přemýšlíte o smyslu života? Jde v životě o víc?". Opravdu báječný večer. Pan biskup je opravdu jedinečný člověk, nesmírně chytrý, vzdělaný, vtipný a přitom tak úžasně obyčejný. Velmi si ho vážím a vydržela bych ho poslouchat ještě o hodně déle.
Kdyby tu byl někdo z obyvatel Prahy, kdo by měl o kurzy zájem, ozvěte se mi. Každý je v kurzu vítán.

2 komentáře:

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!