středa 16. srpna 2017

Kluci



V první polovině prázdnin odešel náš činčilí kluk Čumáček. Bylo mu 10 let, na činčily tedy hezký věk. Nebyl nemocný, možná poslední dny méně jedl a byl smutnější. A jedno ráno prostě nebyl. Oplakali jsme ho všichni, to je jasné. Sice jsem říkala, že už další činčilu ne, ale když na mě na FB vykoukli tito dva kluci, zamilovala jsem se hned. Když jsem se dozvěděla, že jejich maminka je Alice,  bylo mi jasné, že to je znamení osudu a že tedy k nám patří. Jsou maličcí, k odběru budou za 2,5 - 3 měsíce, podle toho, jak hezky budou přibývat. Začátkem září se na ně pojedeme podívat.  Zatím vymýšlíme jména a větší klec, když budou dva.

3 komentáře:

  1. Krásní kluci, určitě z nich budete mít radost. Nám odhopkal Bubák do
    činčilího nebe někdy na jaře. A nic nenasvědčovalo tomu, že je nemocný. Pak jsem ho tam jeden večer našla smutného, choulil se dole a Mates, druhý činčilák ho zahříval. Vzala jsem ho do ruky a byl strašně lehoučký, dcera s ním hned jela na veterinu, ale vrátila se se špatnou zprávou...selhávaly mu ledviny....a ráno už nebyl. Bylo to hrozně rychlé. Je nám po něm smutno, byl to takový černý darebák. Tak teď máme jen Matese a další činčilku pořizovat nebudeme...Mates se se samcem nesnese a dlouho trvalo, než si na Bubáka zvyknul. Víc jak tři měsíce jsme měli dvě klece vedle sebe, než jsem dostala odvahu dát je k sobě. Ale i tak byl problém, když jsem je potřebovala oddělit. Stačil týden a už se nesnášeli. Ale když budou spolu kluci od mala, tak určitě problém nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi jasné, že sblížit dva dospělé samečky je docela oříšek. Proto jsem chtěla hned najednou dvě mimča, ideálně z jednoho vrhu. Chovatelé se dušují, že pak problémy nebudou, tak jim věřím.
      Je mi líto vašeho Bubáka, to je holt život. Není teď Mates moc smutný, když byl zvyklý na parťáka?

      Vymazat
    2. Myslím, že není....každou chvíli se okolo něj motá Oskar, tak má o zábavu postaráno. Jakmile se přiblíží ke kleci, tak vystartuje....půrovokují se navzájem...Oskar se opře bokem o klec a mates ho tahá za chlupy. No občas ho hryzne, ale neodradí to ani jednoho :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!