sobota 17. prosince 2016

Házím ručník do ringu..

...nezvládnám nafotit adventní sérii. Vím, že mě to za rok bude mrzet, nebudu mít se čím probírat a vzpomínat. Ale ony by to vzpomínky moc příjemné stejně nebyly, takže to taková škoda nebude.

Alespoň tedy ohlédnutí za dnešní adventní procházkou. Usoudili jsme, že je nejvyšší čas vyrazit do ulic a nasát trochu vánoční atmosféry. Staroměstské náměstí jsem však odmítla, proto jsme se rozhodli pro komornější trhy na náměstí Jiřího z Poděbrad.



 Přiznám se, ani tady mě atmosféra úplně neoslovila, asi bude chyba ve mně. Alespoň tu nebyly žádné přehnané zástupy lidí.


Potom jsme museli ještě na Kubánské náměstí. Všechny školy a školky z naší čtvrti zde mají svůj stromek, na který si děti vyrobily ozdoby. Část ozdob zvonky z kelímků)  za naší školu vyráběl David s třemi spolužáky. Byl na to náležitě hrdý, tak jsme se museli jejich stromkem pokochat.






A zítra poslední adventí neděle. To je neuvěřitelné, jak to utíká. Stále se uklidňuji myšlenkou, že pak ještě téměř týden do Štedrého dne, ale je mi jasné, že to bude pryč dříve než se rozkoukám. Ale je to dobře, alespoň bude už brzo po všem. 
Pohodový zbytek adventu přeji všem!

2 komentáře:

  1. Ali, celkem tě chápu, "davové" akce ani já nevyhledávám.
    Ty stromky, to je hezký nápad.
    Posílám pozdravy a jen klid! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Stromky za každou školu a školku - to je milé!
    Přeji Ti velkou dávku pohody :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!