pondělí 30. listopadu 2015

Včera jsem rozsvítili....



.... první adventní svíčku. Svícen jsme oprášili z minulého roku, nějak nebyl čas ani vůle tvořit něco nového.  Advent jsme mívala ráda, poslední roky se mi nedaří užít si ho podle představ. Snad to letos vyjde. Pokusím se  nic řešit, jen si trošku užívat. Už si asi začnu pouštět vánoční koledy. Do pečení jsem se ještě nepustila, jen těsto na perníčky čeká v ledničce. Ty dělám vždy dříve, aby se jedly na Mikuláše. Doufám, že nebude v lednici čekat moc dlouho, ale bude muset ještě chvíli vydržet. Aranelka na FB opět po roce vyzývala, kdo se přidá k Adventní výzvě 2015. Vloni jsem se účastnila a moc mě to bavilo. Včera mě bavilo si fotky z minulého roku prohlížet. Tak se asi pokusím i letos, i když si nejsem jistá, jak to budu dávat. Začíná se zítra. Nepřidáte se také?
Dnes se na mě navalilo několik nových informací, tak mám zase co vstřebávat, o čem přemýšlet...
Měla jsem úsměvný telefonát z Klářiny baletní školy. Prý jestli by Klára nemohla přijít zkoušet na představení vílu do Giselle. Na podzim o to moc stála, ale bylo jí řečeno, že je ještě malá, byla by jí dlouhá sukně. Nyní víly asi došly, tak se to začne učit 10 dní před představením. Prý je šikovná, to zvládne. Dobrý pocit z toho sama nemá...Nutit jí nebudu, bránit jí v tom také ne, to si musí rozhodnout sama.

8 komentářů:

  1. Ali, přeji celé rodině pohodové adventní dny.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Super! Silva taky, tak se můžu těšit na krásné fotky. Ty moje budou zase jen dokumentační, znáš mě :-)

      Vymazat
  3. Fúúúha, tak to je teda ponuka na poslednú chvíľu - myslím tú baletnú. No želám správne rozhodnutie.
    Ja už adventujem o sto šesť:) Tento rok som sa stihla naladiť včas, vo všetkých priečinkoch prehrávača mám koledy rôznych druhov a žánrov, čečina za oknom v drevenom kvetináčiku - síce len tak ledabolo mixnutá, ale už dolaďuje:) Gabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koledy je zatím asi to jediné, co u nás jede :-) Ale musím....

      Vymazat
  4. Já také už adventní dny a vánoce moc neprožívám, u mne je to asi dáno tím, že mám velké dítě a tak nemám pro koho byt čančat. Dřív jsem byla "vánoční maniak" :-) Ale Ty máš děti ještě malé, tak si adventního času užijte dosyta! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, Ivanko, já nějak jak jsem starší tím méně se mi chce dělat věci, které musím, které se ode mě očekávájí. Ale je jasné, že kvůli dětem dělám, všechno, co se má. Jen nějak úplně nestíhám, jak bych si představovala.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!