pondělí 16. listopadu 2015

Podzimní procházka





David měl dnes ve škole ředitelské volno. Klára bohužel ne, ta měla vyučování normálně. Byl by hřích v takovém krásném dni sedět doma. Vyšli jsme si tedy s Davidem  na procházku do Malešického lesoparku. Bylo opravdu nádherně, nebe azurové, ptáčci zpívali jako o život. Vůbec by mi nevadilo, kdyby celá zima byla takováhle. Moc jsem si dnešní procházku užila. Uvědomila jsem si, že jsme s Davidem nebyli spolu sami dva jen tak už hodně dlouho.  Když jsme spolu doma, většinou něco musíme...Nebo je s námi Klára. Teď jsme si prostě užívali, že jsme spolu, máme čas si jen tak povídat. David si vychutnával, že nemusí s Klárou bojovat o mou pozornost, že  jsem tu  jen pro něj. Úplně jsem zapomněla, jak je to příjemné.

Včera večer jsem došila další svícen, tentokrát pohankový.


A zkusila jsem si  otevřít obchůdek na Fleru. Nevím, bude-li to k něčemu, příliš si od toho neslibuju. Budete-li mít chuť, můžete mrknout tady. Zatím tam toho moc není, budu postupně vkládat.

8 komentářů:

  1. Alice,
    dcera také dnes musela do školy a strašně jí to přišlo nespravedlivé ;-)
    Je potřeba si užívat chvilky i s každým dítkem zvlášť !
    Dobře jste dnes udělali :-)
    A gratuluji k obchůdku na fléru !
    Koukám, jak jsi se rozkorálkovala, svícínky jsou nádherné !
    Já bych takové malé korálky nezvládla !
    Krásný i sváteční den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko ,děkuji. Korálky bys určitě zvládla, ty jsi moc šikovná!

      Vymazat
  2. Pěkně jste se prošli, Ali:-)
    Do obchůdku jsem nakoukla:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, fotky jsou moc krásné! A tvoje práce taky, gratuluji k otevření krámku, jistě bude mít úspěch.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je nešikovné, když jedno dítě má volno a druhé ne :-( Ale co s tím naděláš. Jukla jsem se do obchůdku, vypadá pěkně :-) Kdysi jsem také na Fleru prodávala a obchod jsem měla hezky rozjetý :-) Ale pak přišla Adélka a šití šlo stranou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ivanko. Jsem sama zvědavá, jestli touto cestou něco prodám.
      Ono, co jsem tak pátrala, základky měly volno snad všechny, gymnázia tak napůl. Ale fakt jsme byla docela ráda, že jsme měla šanci být takhle déle s Davidem sama.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!