sobota 14. listopadu 2015

Další soutěž


Po delší době příspěvěk a zase o baletu. Doufám, že se na mě nebudete zlobit. Ale baletem teď díky Kláře žijeme. Přípravy na soutěž, přípravy na představení.... Ufff... Včera jsem musely zvládnout oboje - ráno zkoušku na představení, potom soutěž Taneční korunka. Na té jsme byly poprvé. Soutěž je trošku jiná tím, že má dvě části. V první - povinné - děti v malých skupinkách pod vedením pedagoga předvádí sérii základních cviků. Druhá část je obvyklé sólo.


Pro mě to zase byl bobřík odvahy. Všude nekonečné davy pištících holek, rámus, řeči ambicózních matek (ty jsou pro mě asi nejtěžší).  Bylo to hodně dlouhé. Z domova jsme ráno odcházely v devět hodin, vrátily jsme se v deset večer. Nechápu, jak to Klára zvládne.Pokud netancovala na sále nebo před porotou, stejně s holkama pořád někde poskakovala. Já jen postávala, posedávala a byla jsem unavená, jako kdybych vygruntovala secesní vilu včetně oken.
Sólo se tentokrát Kláře povedlo lépe než v říjnu. Na medailových pozicích vyhlášená nebyla, ale to jsme ani neočekávaly. Pro mě bylo důležité, že měla ze svého vystoupení dobrý pocit a dnešní den si užila.

Chvíle před vyhlášením :




Neukamenujete mě za další videa? Když já bych to ráda měla všechno po hromadě :




Teď bude na chvíli se soutěžemi pokoj. Pokračování na jaře - a to hodně zvážím, kam a jestli vůbec někam pojedeme.

7 komentářů:

  1. A ja som len kvôli baletu zase tu ! :-)
    Za mňa, je taká krásna, živá,tou zmesou emócii, na prvých dvoch videách ostych, ona sa ostýcha.....má krásny postoj...
    Balet a ženská gymnastika - prostné, tie ma berú .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásná slova, téměř jste mě dojala...

      Vymazat
  2. Třeba se potkáme v Hradci. :-) U nás se teď trénuje na každoroční vánoční vystoupení v hlavním sále královéhradecké filharmonie. Soutěže budou až na jaře. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se divila, že v naší kategorii přebírala medaili jen Nicolka Kašíková, jinak z Hradce nikdo. Na nejsme zvyklé, většinou Hradec bere vše :-) A oni Hradečáci nepřijeli :-)
      Do Hradce asi pojedeme, Pardubice bych chtěla vypustit.

      Vymazat
  3. Těm holčičkám to tak moc sluší... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) :-) Některé to ale s líčením přehánějí. I když to spíše přehánějí maminky, občas se na dětech vyřádí.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!