neděle 14. června 2015

Pražská muzejní noc


Na muzejní noc jsem se těšila už dlouho. Promýšlela jsem, kam vyrazíme, kde si něco zajímavého najdou obě děti.  Ale potvrdilo se, že já si prostě nesmím nic plánovat, na nic se těšit. V sobotu ráno se David vzbudil s teplotou, později se přidala bolest v krku. Po měsíci opět angína. Proč jsem naivně doufala, že letošní jaro by mohl zvládnout jen s jednou. Vždycky přece musí mít 2! Do muzeí tedy vyrazila pouze Klára s tatínkem. Navšítívili Mineralogické muzeum a Hrdličkovo muzeum člověka. Přišla na ránem, kolem čtvrt na dvě. Už jsem si říkala, že je velké štěstí, že noc někdy končí. Klára přišla plná dojmů, které na mě dnes celý den chrlí.


Jak je vidět, některé preparáty musely být opravdu překvapivé :-)


Já dnes opět ruším všechny plány, ruším sjednané schůzky na marně hledám nějaké náhradní termíny. Potřebovala jsem toho do prázdnin hodně zařídit, tak to bude více než napínavé.

6 komentářů:

  1. Ali, tohle dobře znám! Červen je honička, a to tady nemám žádného maroda...
    Ať se vše podaří! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajně jsem doufala, že květnovou angínou by mohl mít David vybráno a já vše vyřídím v pohodě. Jsem naivní a nepoučitelná.... Krásný den, Helenko.

      Vymazat
  2. Koukám, že Klárka si to s tatínkem řádně užila. Doufám, že David bude brzy v pořádku a zdráv. Je mi ho líto, že tak často marodí. Já si také plánovala muzejní noc, ale jako obvykle - Zuzka měla představení. Takže jsem strávila večer v autě s knihou, a druhý den od rána dtto. Tak snad příště...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se příští rok třeba někde v muzeu potkáme...

      Vymazat
  3. S těmi angínami s Tebou moc soucítím. Ještě si to pamatuji - skoro každé Vánoce, naplánované hory... angíny- prevíti to jsou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, David sklony k angínám zdědil po mně, takže už bych vlastně měla být zvyklá :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!