středa 29. dubna 2015

Mezinárodní den tance




Dnes se slaví Mezinárodní den tance. Protože se nám vloni akce líbila  a počasí se od včerejška umoudřilo, vyrazili jsme i  letos na piazzetu Národního divadla na lekci klasického baletu. Opět se sešla spousta lidí - profesionální tanečníci a členové různých tanečních souborů, studenti konzervatoří a tanečních škol. Tentokrát byla Praha telemostem spojena s Brnem a tak se chvíli cvičilo stejně v obou městech. 

                                           
Trénink vedly osobnosti našeho baletu. Pro mě a Kláru je naprostá srdeční záležitost primabalerína Terezka Podařilová. Jak rády jsme jí viděly!

     
 David zatoužil jít s námi. Sice jsme s tím nepočítala a zajistila mu hlídání, ale ráda jsem jeho nadšení využila. On málokdy projeví zájem někam jít. Tady se mu překvapivě líbilo. Připojil se tedy k jiné baletní škole, ale vše pečlivě sledoval.


  A schodiště v budově Nové scény ho naprosto ohromilo. Je pravda, že mě se také líbí.



A ta panorama ... :-)

Velmi zdařilé odpoledne!  Shlédli jsme ještě společnou choreografii pas de quatre z Labutího jezera a flashmob. Škoda, že jsme museli odejít dřív než skončil celý program, ale čekalo nás ještě Davidovo plavání. Večer mi volala mamka, že viděli Kláru v hlavních zprávách. V archivu ČT jsme si ověřila, že se holky opravdu na obrazovce mihly.

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to fakt zajímavé vidět tanečníky doslova všech věkových kategorií (nejstarší účastnici bylo přes 80 let) pohromadě.

      Vymazat
  2. Ali, vypadalo to, že to bude holčičí odpoledne a ...
    Parádní fotky!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, David občas dokáže překvapit. Nejvíc mě překvapil, že tam byl docela hodný, nikam mi neutíkal, asi ho to opravdu bavilo :-)

      Vymazat
  3. Podobné akce mám velmi ráda! Musel to být krásný zážitek. A jak vidím, byli jste i v kavárně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, v kavárně jsem nebyli. Holky měly šatnu v šatně NS a my tam pak s Davidem odskočili jen na toaletu :-).

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!