úterý 17. února 2015

Učím se



Myslím, že jsem se tu zatím nechlubila, že mi Ježíšek přinesl vysněný nový foťák. Ono se zatím nebylo moc čím chlubit. Jsem totiž ostuda - bojím se ho , nevím, co s ním. Uložila jsem ho do skříňky a mrkám na něj. Dnes  jsme to opatrně zkusila. Jen tak pomalinku si ho osahat. Fotila jsem, na co mi oko padlo. S Rozinkou jsou fotky nejlepší.

12 komentářů:

  1. Pěkné fotky Ali, na jedničku:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, zvládneš to :-) foťák bude super

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj, zvládneš to :-) foťák bude super

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda. Teď se přestat bát a do toho. Těším se na fotoreportáže.

    OdpovědětVymazat
  5. Ali, za pár dní nebudeš chtít ten starý, věř mi!
    Tak jsem si teď přečetla, že si měla zase dozor - třída holčiček - sirotků. co :o)
    Jak ti rozumím,dopadala jsem stejně, já prostě mohla vždycky, jak jen jsem to dělala :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotečky, fuji? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky Rozinky jsou moc povedené:)
    Jaký fo´ták? Zrcadlo?

    OdpovědětVymazat
  8. Na zrdcadlovku jsem si netroufla, máme teď Olympus Pen E-PL5. Je to takový kompromis mezi zrdcadlovkou a kompaktem.

    OdpovědětVymazat
  9. To se fotí, když máš takovou modelku! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Také mi ježíšek přinesl nový fotoaparát. Ještě jsme se neskamarádili, ale vzhledem k tomu, že starý odešel do křemíkového nebe, tak s ním musím fotit. Synek mi říkal něco o ultrazoomu a dalších věcech, ale nevím, zda mi nenadával. Zatím mi s ním jdou nejhůř fotit makra, které by měl údajně fotit dobře. Tož huvidíme. Hlavně každou si ho každou chvíli vypnu nebo spustím natáčení videa, bo má ty čudlíky na místech, kde měl starý něco jiného.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!