neděle 1. února 2015

Kytičková souprava


Vím, že poslední dobou to tu více než zanedbávám. Mám z toho trochu výčitky svědomí, ale nějak nevím, jak dál. Nevím, jestli a jak v blogu pokračovat. Čas od času takovéhle pochybnosti  mívám, zatím vždy odezněly, tak tomu nechávám čas. Ono nějak není ani o čem psát. Tedy ne že by se u nás nic nedělo. Děje se toho až nepříjemně mnoho, ale jsou to věci, o kterých nemůžu a ani nechci psát.
Tak se dnes jen pochlubím sadou, kterou jsem rozešila minulý víkend na srazu Korálkové školy a kterou se mi v průběhu týdne podařilo dokončit. Dnes se na nás konečně přišlo podívat sluníčko, tak jsem jí konečně i vyfotila.

7 komentářů:

  1. přikláním se za nekončení, i já se znovu rozjela a chci vytrvat, tak aspoň občasník nechej. Chyběli byste mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné korálky:)
    Já sem chodím moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, sada je moc krásná a přeji ti jen hezké dny a události!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, moc pěkná sada. A chodím k Tobě ráda, tak snad neskončíš.
    Já taky poslední dobou flinkám blog. Tak jsem ho teď doplňovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou pěkné Ali. Však není nutné psát každý den či týden, stačí jednou za měsíc souhrn:-))
    A jinak, je zima, v létě to bude lepší:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Souprava je nádherné! Taky zanedbávám blog, resp. oba dva... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, děkuju vám všem. Za pochvalu, ale hlavně za milá slova. Díky moc!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!