úterý 3. února 2015

Květinový přívěšek


Další dodělaný restík. Květinový přívěšek z kurzu, na kterém jsme byly s Klárou před 14 dny u Darí Fejtkové. Ještě mám kostlivců plný šuplík, musím to nějak intenzivně začít likvidovat.
Jak dál s blogem jsem se ještě úplně nerozhodla. Nechám vše otevřené, nějak se to vyvrbí. Dala jsem si takové dva závazky - korálkovat a nestresovat se! Nějak bylo, nějak bude. Děti nám dělají radost. Ani jsem se tu nepochlubila, že oba přinesli v pololetí samé jedničky. Vlastně je přinesla pouze Klára, Davidovi jsem pro ně musela dojít já, byl doma s angínou. Klára se radovala moc, přece jen se tohle vysvědčení píše na přihlášku na gymnázium. Davidovi to bylo vcelku jedno. Škola opravdu není středem jeho vesmíru. Tento týden si to děti prohodily - David chodí do školy, Klára je doma. Její třída jela ŠvP, kam ona již tradičně nejezdí. Zaměřily jsem se tedy na testy na přijímačky. Nevím... Duben je ještě daleko! Musím si pořád opakovat -nestresovat se!!!

6 komentářů:

  1. Krásné věci děláš. A rozhodně se nestresuj tím, že ne vše stihneš. To je normální. Horší je, když člověk nemá co dělat. A už vůbec se nestresuj s blogem. To přece není povinnost, psát pravidelně. Stačí dát občas o sobě vědět. Já sem určitě nakouknu.
    A dětem gratuluji k jedničkám a tobě k šikovným dětem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Věrko. Snažím se nestresovat, ale moc mi to nejde. Manžel mi vždy říká, že když náhodou není žádný problém, rychle si nějaký vytvořím, abych měla svou pravidelnou dávku stresu :-)

      Vymazat
  2. Správný přístup a nádherná bižu!
    Dětem velká gratulace a tobě Ali přání hezkého večera. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná vysvědčení, gratuluji. A krásné věci. Klid a pohoda a ono se to všechno nějak samo usadí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Také doufám, že se vše setřepe a usadí k všeobecné spokojenosti.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!