pátek 27. února 2015

Klára také šije



Klára už je dva týdny doma. Začala s nějakou virozou, ale po šesti dnech horeček a dávivého kašle se propracovala k antibiotikům. Když už nic jiného, jedno pozitivum by se na chorobě našlo. Měla alespoň čas dokončit rozešité resty. A že jich má ještě víc než já! Neskromně musím říct, že to má pěkné. Barvy opět lepší než já :-)

8 komentářů:

  1. To je tak pěkné:) Vždycky mám chuť také začít, když u vás vidím tu hotovou krásu!
    Ale znám se - já jsem nešika..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak směle do toho! Myslím, že by se jen obtížněji hledal někdo tak nešikovný jako já :-)

      Vymazat
  2. Klarka je sikovna ma to moc hezke ,hlavne aby se uz brzy uzdravila .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ello, děkuju. Už je docela dobrá, antibiotika zabrala a viditelně se jí ulevilo.

      Vymazat
  3. Páááni .... je fakt moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka, barevné kombinace opravdu povedené:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná práce! Doufám, že je Klárce líp...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná práce, Klárka je moc šikovná a má po kom být:-) Přejeme brzké uzdravení. Jana se Zuzkou.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!