čtvrtek 1. ledna 2015

Novoroční procházka


Dnešní procházkou jsme uzavřeli naší každoroční pouť po pražských kostelích a jejich betlémcích. Letos jsme se nechali inspirovat akcí Poznej pražské betlémy a trošku naši obvyklou trasu pozměnili. Díky tomu jsme poznali i dva kostely na našem obvodě, kam bychom se asi jinak nevypravili. Nikdy jsem s sebou neměla foťák, což mě třeba obzvláště v případě vyšehradské Baziliky sv. Petra a Pavla opravdu mrzí. Dnes jsme měli v plánu Kostel sv. Ignáce, aby děti viděly, kde jejich babička a děda měli svatbu. Cestou jsme okoukli i Emauzy, ale protože bylo zavřeno tak pouze z venku.




Betlém u sv. Ingáce je moc pěkný a výpravný stejně jako celý kostel. Díky tomu, že byl kostel téměř liduprázdný, dovolila jsem si rychle udělat  i pár fotek.

10 komentářů:

  1. Moc krásný začátek roku!
    Ali, celé rodině přeji PF 2015!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ať je celý rok krásný, tak jak ten první!

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásný celý nový rok:-) a těším se na další příběhy zde, ráda sem chodím číst.

    OdpovědětVymazat
  4. Emauzy se mi takhle líbí:)
    A do Ignáce mě to teď úplně láká - betlém tam tedy mají krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý kostel je opravdu skvostný, i když já osobně mám radši gotické. Za návštěvu určitě stojí.

      Vymazat
  5. Jéjo, nádherne prežitý čas:)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!