neděle 11. ledna 2015

2/52

2/52 (týždeň druhý) - ANJEL

Dnes bylo vyhlášené druhé téma. Protože jsme likvidovali stromeček a vánoční výzdobu, bylo mi hned jasné, co budu fotit. Ani jsem nemusela přemýšlet. Andílka mám po své babičce.

6 komentářů:

  1. Ali Andílky já miluju a tento je překrásný a ještě k tomu vzpomínkový ♥
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. U mě téměř všechny věci mají nějakou historii, tak se k radosti mého manžela nemůžu ničeho zbavit :-)

      Vymazat
  2. Krásný andílek. A uvnitř je svíčka? Nebo se mi to jen zdá?
    ...
    A všechno nejlepší k dnešnímu svátku přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro, děkuju moc. Ano, uvnitř andílka je svíčka!

      Vymazat
  3. Tak andílků mám tolik, že bych nevěděla, kterého dřív. Asi bych teda vyfotila Adélku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si myslím, že Adélka je tvůj hlavní andílek.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!