středa 5. listopadu 2014

Náramek s rivoli


Tenhle náramek si na své dokončení počkal pěkně dlouho. Začala jsem ho šít na prvním srazu Korálkové školy, kterého jsme se zúčastnila. Bylo to v květnu 2013. Nebyl však k němu návod, paní lektorka nám to říkala za běhu. Já ho došít nestihla. Nyní však Darí Fejtková vydala knihu návodů Z Korálkové školy II, kam speciálně kvůli mně návod sepsala. Takže když jsme si knížku domů donesla, bylo jasné, že ho musím okamžitě dokončit.
Dnes jsme absolovovali s Davidem neurologické vyšetření. Za dva týdny ho čeká ještě EEG, ale je už teď naprosto jasné, že ho trápí migrény. Tak nevím, jestli mám být smutná, že má takové trápení nebo být ráda, že to jsou jen migrény. Podědil to po tatínkovi,  takže si dovedeme zhruba představit, co nás čeká. Dostal léčebnou kůru na 3 měsíce, v dubnu kontrola. Ach jo...

4 komentáře:

  1. Náramek je krásný, ten musel dát hodně práce, ale stálo to za to.
    Migrény - též mě od dětství trápily. Ovšem za mého dětství se říkalo "děti nemůže bolet hlava". Držím Davidovi palce, ať mu léčba uleví.

    OdpovědětVymazat
  2. Náramek je nádherný! Davídka je mi líto, migrény a už takhle malý :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, náramek je překrásný a David - byla bych na stejných vážkách jako ty!
    Držte se, klidný večer. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!