sobota 25. října 2014

Chinois



Už jsme tady dlouho nevařili. Je to dáno trošku i tím, že v poslední době nějak málo experimentuju a zkouším nové recepty. David hodně s jídlem zlobí a ochutnat nic nového nechce. Proto neustále točím pár ověřených jídel dokola. Tentokrát mi to však nedalo, podlehla jsem tlaku jedné pečící skupiny na FB. Francouzský koláč chinois jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Recept jsem si půjčila z mého oblíbeného blogu Crustycorner. Udělala jsme dobře. Koláč oje opravdu moc dobrý, díky náplni krásně vláčný. Chutnal celé rodině, i David si přidal. Je téměř bezpracný, jen trošku náročnější na čas díky delšímu kynutí. Ale výsledek rozhodně stojí za to. Určitě vyzkoušejte, kdo jste ještě nepekl.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju. Mohl by vypadat trošku lépe, pozdě jsem ho přikryla alobalem. Ale chuti to neubralo.

      Vymazat
  2. No super ted mam chut Kolac je na fotku hezky skoda neni mozne trochu riznut lach .hezky den Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je opravdu moc dobrý, rozhodně jsem ho nepekla naposledy.
      Hezký vstup do nového týdne.

      Vymazat
  3. Ali, ještě jsem ho nepekla, ale několikrát jedla - je opravdu skvělý!
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nikdy před tím neochutnala, Helenko. Ale moc příjemně mě překvapil.
      Hezký nedělní večer i celý příští týden.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!