neděle 29. června 2014

24/52

24/52 (týždeň dvadsiaty štvrtý) - DOMÁCE PRÁCE alebo DOMÁCNOSŤ
Krájení cibule je fuška :-)

10 komentářů:

  1. ...mi povídej, taky si nasazuju brýle :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem se zasmála :-DDD A pomáhá to?

    OdpovědětVymazat
  3. já od té doby, co nosím kontaktní čočky, bych mohla krájet cibuli celý den a nevadí mi to vůbec. jakmile čočky sundám, je zle. Klára pobavila, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
  4. I mého syna toto kdysi napadlo, ale dlouho mu to nevydrželo.

    OdpovědětVymazat
  5. Já kdysi krájívala cibuli se svářečskými brýlemi, náhodou to bylo super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, Ali, to je nápad! Nechte si ho patentovat, než vám ho někdo vyfoukne. ;-) Je čas si koupit pravé potápěčské brýle a to jsem si myslela, že je nikdy nebudu potřebovat. ;-)
    Díky za tuhle legrácku. .-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. no to si ma tedapobavila :D zaujimalo by ma ci to pomaha :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prý ano. Škoda, že nešnorchluju a nemůžu to vyzkoušet :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!