pátek 11. dubna 2014

Epoxy hmota


Klára si chtěla vyzkoušet práci s epoxy hmotou. Koupily jsme tedy stavebnici s návodem a vytvořila tuhle soupravu. Byla z toho nadšená. Já nevím, není to úplně to, co bych asi nosila, ale když je spokojená...

17 komentářů:

  1. Ali, ale barevně je to moc pěkné. A Klára je fakt šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem chtěla napsat Klárka... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, já jí už většinou říkám Klára, je to přeci jen už velká holka. :-)

      Vymazat
  3. Šikulka, mě se souprava líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Epoxy hmota je něco jako fimo? Jinak je to moc pěkné, takové studeně moderní, je moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to takové dvě hmoty - barevná a světlá, které se smíchají, vymodeluje se z toho šperk do lůžka, namačkají kamínka a nechá se to 24 hodin tvrdnout.

      Vymazat
  5. Ali, mě se ta souprava moc líbí! Netušila jsem, že se dá koupit stavebnice...
    Měj se moc hezky,Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na www.koralky.cz mají různé stavebnice, které obsahují lůžka, šatony a epoxy hmotu v různém barevném provedení.

      Vymazat
  6. Super výtvor, taky mám doma stavebnici na prstýnek, měla bych jí vyzkoušet. Díky za připomenutí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný. Já si z jejich stavebnic nevybrala, protože nemají žádnou bez prstýnku, tak jsem to zkoušela zvlášť a ještě pořád mám doma hmotu :-)
    Tahle barva se mi líbí moc. Klárka je šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, že bude asi lepší koupit to zvlášť a nakombinovat bez omezení sadou. Tohle bylo jen aby si to zkusila, jestli by jí to bavilo.

      Vymazat
  8. Epox hmotu vůbec neznám, ale zrovna tento typ šperků bych určitě nosila :-) Je nádherný, profesionální a ta barva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, tak až Klára vyřídí objednávky, co má ze školy, můžete se domluvit :-). Já zas tohle úplně nemusím.

      Vymazat
  9. Je to velmi hezké. Též jsem netušila, co se vše dá koupit ke tvoření. Otevírají se stále nové možnosti. Těším se, co vymyslíte příště.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!