středa 19. února 2014

Soutěžím


Před týdnem na FB děvčata z jedné korálkářské skupiny vyhlásily soutěž "Když dva dělají totéž, není to totéž". Myšlenka této soutěže se mi moc líbila. Každý si mohl vybrat jedno ze čtyř nabízených témat. Poté mu byla přidělena parnterka do dvojice a zaslán návod. Každý má svůj úkol zpracovat přesně dle návodu, v libovolné barevné kombinaci. Fotky hotových prací budou zveřejňovány vždy v zadaných dvojicích. Vítězky budou určeny losem. Moc ráda srovnávám, jak se jeden výrobek  mění v různých barvách. Měla jsem obavy, zda časový limit zvládnu, mám toho teď opravdu dost. I rozpracovaných korálkových výrobků (neboj, Silvi, na tobě také pracuji!). Ale soutěž byla více než lákavá, tak jsem se přihlásila. Vybrala jsem si celliny spirálu, tu jsem ještě nešila, tak ať se naučím něco nového. Měla jsem obavy, zda nebude moc těžká, ale překvapila mě, jak báječně se šila! Fotku svého náramku jsem už odeslala, teď s napětím čekám, co vytvoří moje partnerka.

10 komentářů:

  1. Ali parááádní, to by člověk neřekl, jak se dají krásně z korálku vytvořit taková díla. A neboj, nemám obavu, do léta daleko :-)

    Silvie

    OdpovědětVymazat
  2. Silvi, děkuju. A pevně věřím, že to budeš mít dříve než do léta!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný v decentních barvách. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  4. Náramek je moc pěkný, držím palce!
    Hezké odpoledne Ali!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. No Ali, je skvělý!!!!! Jsi šikulka. Normálně mě pokoušíš, když si uvědomím, kolik tady mám rokajlu.... Ale to už jako fakt nevím, co bych dělala dřív.
    A k tomu chlebu - tak pekáč snad doma máš, ne? Takový ten černý, obyčejný, co byl snad u každé trouby i s plechama. A někdo ho peče ve skle.Ale já se tedy bojím, že mi to rupne, tak ve skle peču minimálně celkově. A všechny ty pekáče bývají vždy dva - spodek, vršek.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný náramek a parádní soutěž :-)
    S vyšíváním je to podobné - totožná předloha a přesto každé se obrázek vyklube trošku jiný. A to je právě to krásné!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji všem za slova chvály i za držení palců. Nechci tvrdit, že případná výhra by mi neudělala radost, ale opravdu to není ten hlavní důvod, proč jsem se přihlásila. Beru to jako něco, co mě zase postrčilo trošku dál a donutilo naučit se něco nového :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ali paráda, vypadá moc pěkně. A máš můj obdiv, protože já jakmile slyším spirála, dutinka, zahazuju jehly, nymo, korálky a prchám... Já je dělám tak nerada, přijde mi že pomalu přibývaj a vždycky se v nich ztratím

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!