úterý 11. února 2014

Dny letí..


... rychleji, než bych si přála. Každé ráno si promyslím a naplánuji, co musím, co bych ráda. Nadechnu se, že tedy jdu na to ... a když vydechnu, je večer a já si říkám, kam se všechny ty hodiny poděly. Určitě to znáte také. Na blog mi už nějak čas nevychází. Je také pravda, že se neděje nic mimořádného, co bych musela nutně zaznamenat a zveřejňovat :-).
David byl na ORL uznán za zdravého. Jen prý vnitroušní tlak se ještě do normálu nedostal. Máme přijít koncem února na kontrolu s tím, že by bylo dobré, aby byl zdravý, aby sliznice měly dost času zregenerovat a oplasknout.  To je tedy rada nad zlato - v těchto dnech mám pocit, že každý, s kým mluvím, si stěžuje na nějakou virozu - ať už respirační nebo střevní. Ve školce je od vánoc stále spále, prý se to tam nějak točí. Že by nějaký bacilonosič? Zkrátím to - mám Davida doma, k jeho velké radosti. Řekla jsem, že tedy ale do prázdnin, potom už jde, i kdyby ve školce byl mor. Takže velkou část dne prožijeme spolu procházkami, naštěstí je docela slušné počasí. Pracujeme na nějakých úkolech, hodně čteme. Také musíme cvičit dýchání nosem. To je děsně fajn, když je pod dozorem a myslí na to, dýchá krásně. V okamžiku, kdy se otočím nebo se začne věnovat něčemu dalšímu, dýchá hned pusou. Nevím, jak na to. Zalepit mu pusu? Tento týden nás čeká logopedie, ale myslím, že se jdeme v podstatě jen rozloučit, protože už mluví nádherně.
Klára začala se sobotními baletními tréninky, to jsme moc volných víkendů věru neměla. Chystá se na oslavu narozenin. Sice plánovala jen tu rodinnou, ale už se rýsuje i taková pidioslavička s kamarádkami. Jsem z toho radostí bez sebe, ale co by člověk pro své milované dítě neudělal!
Takže jak vidíte, vcelku nuda a pohodička. Kam mi tedy mizí ty hodiny času?!?!

12 komentářů:

  1. Ali tak já teda taky nevím, vždyť ty se musíš vyloženě nudit ;-) Naprosto tě chápu a to mám jen jednu škodnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že můžu pracovat z domova ( = v noci). Nějak si nedovedu představit chodit na 8,5 hod někam do práce.

      Vymazat
  2. hezké fotky, kde to je? tem tlak se někdy upravuje delší dobu, já jsem byla s holkama na kontrole asi třikrát, když byly malé. Držím palce, ať proplujete zbytkem zimy bez viróz. A příjemnou oslavu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, to je u nás v Malešickém parku ve vodním světě. Teď je samozřejmě bez vody, ale když je teplo, je to skvělá zábava i pro dospělé. Park byl otevřen na podzim po téměř dvouleté rekonstrukci, tak vypadá moc pěkně. Jen mám strach, jak dlouho pěkný vydrží.

      Vymazat
  3. Ali nevím kam ty hodiny času mizí, ale ty se určitě nenudíš:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, a víš, že bych se docela ráda, alespoň chvíli, nudila!

      Vymazat
  4. To já tak nějak tuším, kde to asi je :-)
    Aspoň se s Davídkem užijete, to je taky potřeba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si říkala, že ti to bude povědomé :-) :-)!

      Vymazat
  5. Ali, ptáš se stejně jako já a určitě je nás víc... Hlavně, že jsou děti OK. To hřiště je moc krásné!
    Přeji hezké dny a oslavy!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je mi jasné, že s časem bojujeme všichni. Je škoda, že den má jen 24 hodin. Děkuji a krásné dny i tobě!

      Vymazat
  6. Milá Ali, ty jsi žena, která snad nikdy nespí ;-). Já to říkám pořád, že den by měl mít aspoň 25 hodin, ale nikdo mě neposlouchá ;-).
    Tak se drž, kočko.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Vivi, to víš, že spím. Sice hodně málo, ale občas ano. Nejvíc mi vadí pocit, že toho stíhám hrozně málo a nechápu, jak ostatní toho stihnou tolik. Že bych omezila internet...?

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!