pondělí 6. ledna 2014

Projekt 52 - 1/52


1/52 (týždeň prvý) - PRVÁ, PRVÝ, PRVÉ alebo 14

Na mých oblíbených stránkách začal třetí ročník projektu 52. Před dvěma lety jsem začala, avšak brzy jsem to vzdala. Hlavně proto, že fotit nemumím, nemám to správné oko a fantazii a při pohledu na fotky ostatních fotografek a fotografů jsem se za ty své styděla.
Letos mi to však nedalo, pořád diskuzi pročítám, prohlížím fotky a chtěla bych to toho jít znova. A pokusit se nenechat se odradit tím, že prostě nikdy nebudu fotit jako ostatní. Moje fotky jsou jen takové rychlé dokumenty toho, co mě zaujme. Co se mi však na projektu líbí - donutí mě zamyslet se, podívat se na svět zase trošku jinak  a najít něco pro mě zajímavého.

Takže fotka k tématu 1/52 (týždeň prvý) - PRVÁ, PRVÝ, PRVÉ alebo 14 - první květ africké fialky, kterou jsme si přinesli jako malý lísteček v létě z botanické zahrady. Vykvetla v prvních dnech nového roku.

10 komentářů:

  1. Zajímavý projekt. Takže každý týden jedna fotka na dané téma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, každý týden je vyhlášené nové téma, které by se mělo ideálně za ten týden zpracovat. Naštěstí, co tak sleduji, ne všichni týdenní limit dodrží a dodávají fotky s časovým odstupem :-).

      Vymazat
  2. Fialka je nádherná,svého času jsem měla doma asi 25 druhů, pak chytily nějakou chorobu a bylo po nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jich mám plné okno, ale jednobarevné - bílé, růžové, fialové... A tuhle máme jako bonus, její lístek jsme našli u rostinky ve skleníku ulomený, tak jsme si ho vzali. :-). Jen jsem se tenkrát bála, aby si někdo nemyslel, že jsme ho ulomili my!

      Vymazat
  3. Krásná květinka! A jj, loni jsem taky fotila, jen jako detailista jsem nestačila fotit, pořád jsem nebyla spokojená, až jsem to vzdala:-( Přeji Ti co nejvíce fotek v tomto roce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si, Silvi, že jsi taky začala. Ale mám pocit, že to už je dva roky!

      Vymazat
  4. Ali jen do toho a neboj. Já ještě dohazovala resty za rok 2012 a z loňska mi chybí 6 témat :-) A to jsem znova naskočila do 365. Tak jsem na sebe zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, právě tvoje fotky patří k těm, před kterými se stydím vytahnout na světlo ty svoje.Jsi dobrá, co toho zvládáš. S myšlenkou 365 jsem si také zahrávala, ale vím, že bych to nedala, začala by to pro mě být povinnost a vzdala bych to. Jsem zvědavá, jak půjde 52 :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!