pátek 31. ledna 2014

Prázdniny


Dnes jsme si měli užít pololetní prázdniny. Klárka včera přinesla samé jedničky, tak by byl i důvod k oslavě. Leč David stále není v pořádku, tak jsme byli značně omezeni. Dopoledne jsem s ním šla na kontrolu na ORL. Vzhledem k tomu, že byl včera konečně po více než týdnu bez teploty, byla jsem už trochu klidnější. I pan doktor konstatoval velké zlepšení, nicméně v antibiotikách nadále pokračujeme.
Aby si Klára alespoň trochu volna užila, přišla odpoledne Davida pohlídat babička a my dvě vyrazily na brusle. Jako tradičně na Ovocný trh, tam to máme nejraději. Už nám to ale o víkendu skončí, budeme muset hledat jiné útočiště. Dnes se bruslilo moc dobře, bylo překvapivě málo lidí. Vydržely jsme opět více než dvě hodiny. A to jsme byla ráda, že nakonec vyjela rolba na úpravu ledu, jinak bychom tam kroužily snad ještě teď. Musím se přiznat, že mě bruslení opravdu chytlo. Po více než dvaceti letech jsme musela zpočátku překonat strach a zatuhlost, ale teď mě to baví moc a moc. Fotka je jen ilustrační z mobilu. Nevěřím si natolik, abych po ledu kroužila s foťákem. Mám strach, že by při případném pádu nemusel moc dobře dopadnout.

8 komentářů:

  1. No, já bych na ten led nevyjela ani s tím mobilem:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, mobil mít musím. Co kdybych upadla a potřebovala zavolat někoho, aby mě odvekl z ledu a odvezl domů nebo do nemocnice :-)

      Vymazat
  2. Klárka je moc šikovná a to nejen ve škole!
    Bruslení je super, hihi, mám ho taky ráda na ledě i na in linech:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, in liny mě moc lákají, je to můj tajný sen. Ale bojím se jich moc, občas ty "držkopády" vídám dost děsivé. Už jsem asi příliš stará něco takového začít.

      Vymazat
    2. Ali, vezmi si přilbu a chrániče na kolena, lokty a hlavně předloktí. Já s tím taky jezdím:-) Hlavně vybrat nehrbolatou cestu a šup na to:-) Pokud umíš na ledě, je to dost podobné, jen brzdit se stejně nedá.

      Vymazat
    3. Ali, nechci slyšet stará, já byla na in-linech poprvé asi před 4mi lety a na ledě umím jen dopředu, nezatočím, nezabrzdím ani na jedněch. Všechno jde když se chce :)

      Vymazat
  3. Naposledy jsem byla taky na Ovocňáku po dvaceti letech :-) Začátek byl hrozný, ale asi se to opravdu nezapomíná a nakonec jsem se rozjezdila :-)
    Aspoň jste se s Klárkou užily ve dvou. Davídkovi přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano, děkuju, už věřím tomu, že David bude dobrý.
      Také mě překvapilo, že se to nezapomíná. Jen prvních pár koleček jsem se plížila podél mantinelů a pak už to šlo.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!