středa 1. ledna 2014

Nový rok



Jak na Nový rok - tak po celý rok. Platí to u vás? Mně by to tedy vůbec nevadilo. Ráno jsem vstávala opatrně a s obavami, jak se budu hýbat. Ne po bujarých oslavách, tomu u nás neholdujeme, ale po silvestrovském bruslení. Překonala jsem sama sebe a po 23 letech vstoupila na ledovou plochu. A světe div se - ono to šlo. První kolo bylo tedy krušné, to jsem spíš ručkovala podél mantinelu, ale postupně se to zlepšovalo a ke konci jsem po ledě kroužila docela jistě. Čekala jsem, co na to řeknou dnes ráno mé ochablé svaly - překvapivě také nic dramatického. Ještě asi do starého železa nepatřím.
Dnešní poklidný den jsme si zprestřili podvečerním ohňostrojem. Tentokrát jsme šla poprvé vyzbrojena foťákem. Manžel mi celou cestu a větší část ohňové show vysvěstloval, proč nemůžu nic vyfotit. Zahrnul mě spoustou čísel a údajů. Přednášku zakončil vysvětlením, jaký foťák bych musela mít. Svrběl mě jazyk a chtěla jsem se zeptat, proč mi ho tedy Ježíšek nepřinesl, když dobře ví, že po něčem takovém toužím, ale nechtěla jsem být na Nový rok jedovatá. Manžel měl samožřejmě pravdu, všechny fotky jsme vymazala. Tyhle dvě šmouhy byly to nejlepší. Tak mám asi přeci jen předsevzetí do nového roku - důrazněji říkat svá přání. Třeba se splní.

14 komentářů:

  1. No, mě se ty fotky zdají dobré. Na to,že jsi na ně neměla foťák, jsou přímo umělecké. A je pravda, že přání se mužům musí velmi konkretizovat. Tak už to na světě chodí.
    Přeji krásný nový rok a splnění přání (třeba k narozeninám).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro, děkuju. Ano jsou hodně umělecké. A většinou byly ještě umělečtější- takový surrealismus :-)

      Vymazat
  2. Mne sa páči prvá fotka. Akoby na nej bol kŕdeľ svietiacich vtáčikov. :)
    Šťastný rok 2014 prajeM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ptáčky to připomíná. Majo, máš někde blog? Nedaří se mi dohledat...

      Vymazat
  3. Ta první fotka vypadá opravdu jak hejno ptáků:-))
    A o foťák si ještě můžeš napsat k narozeninám, ne?:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, mám to v plánu. Ono to bude i nutnost, tenhle starý kompakt fotí jen když se mu chce (a častěji se mu teď nechce).

      Vymazat
  4. hihi, náhodou fotky pěkné! :-) A myslím, že se dají takové fotky fotit s každým foťákem, tady to chtělo buď stativ nebo jen na něco foťák položit. Ale to by pak bylo moc dokonalé bez těch krásných ptáčků!

    OdpovědětVymazat
  5. A přeji šťastnou ruku při výběru toho pravého foťáku k narozeninám! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude oříšek. Vím, co bych chtěla, aby asi tak uměl, ale protože jsem tímto oborem naprosto nepolíbená, neumím to převést do řeči těch různých čísel a zkratek, takže vlastně nevím, co chci :-)

      Vymazat
    2. Ali jestli můžu poradit, a jestli teda budeš vybírat kompakt, koukni jakou má světelnost, jinak řečeno aby nejmenší clonové číslo bylo kolem dvojky. + kromě automatického i manuální ovládání.
      Tady máš odkaz na Digimanii, mají tam opravdu dobré recenze na foťáky.
      http://www.digimanie.cz/fotoaparaty/

      Vymazat
    3. Ajko, děkuju! Odkaz prostuduju.

      Vymazat
  6. Fotky jsou náhodou pěkné. Člověk by neměl nic naznačovat, ale rovnou opravdu jednoznačně říkat, zvláště chlapům :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, pořád si nemůžu zapamatovat, že chlapům nestačí naznačit...

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!