neděle 19. ledna 2014

Indiánské náušnice


Od začátku nového roku jsem na korálky ani nesahla. Potřebuji totiž k tomu vnitřní klid a pohodu. A tu teď opravdu nemám. Zároveň se mi však po korálkování stýská. Vybrala jsem si tedy v Korálkové škole jednoduchý návod, o kterém jsem doufala, že zvládnu i ve svém současném rozpoložení. Bez párání se to tedy neobešlo, zjistila jsem, že navléknout dvakrát po sobě korálky ve stejném pořadí je občas na mě moc, ale nakonec vše zdárně dokončeno a indiánské náušnice jsou na světě.

8 komentářů:

  1. A povedly se ti:-) Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi šikovná, já bych nic takového asi nezvládla. A líbila by se mi takováhle černo - stříbrná kombinace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zvládla, tyhle jsou opravdu jednoduché. Černostříbrná kombinace by byla taky hezká. Jestli chceš, stačí říct :-)

      Vymazat
  3. Jsou nádherné! Jukla jsem se na Korálkovou školu, to je pokocháníčko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivano, nechceš to zkusit? Že bychom se pravidelně vídaly na srazech :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!