pondělí 30. prosince 2013

Bilancování...


Blíží se konec roku a s ním se nám (nebo alespoň mně) do hlavy dere jakési bilancování. Jaký vlastně byl? Za celou naším rodinu mohu říct, že vcelku náročný. Měli jsme dost karambolů, zádrhelů a překážek. Nic moc závažného, v podstatě jen malichernosti, které ale dovedou člověku život pěkně znepříjemnit. Ale protože se vše v dobré obrátilo (skoro jako v pohádce), neměla bych si vlastně na končící rok stěžovat. On si člověk musí nějaké útrapy odžít, jinak by si v dobrých časech ani neuvědomil, jak skvěle se má.
Do nového roku si nikdy žádná předsevzetí nedávám. Dobře se znám, vím, že bych byla jen zklamaná. Moc dobře vím, kde mám rezervy, kde by bylo třeba na sobě zapracovat, ale k tomu nepotřebuji žádné datum v kalendáři. Od nového roku nic neočekávám, takže mě vlastně čekají samá překvapení. Věřím, že příjemná.

Vám všem čtenářům mého blogu, těm pravidelným i těm náhodně nakukujícím, přeji, ať vám nový rok přinese jen to dobré. Ať se vám vyvede přesně podle vašich představ. Přeju vám k tomu velikou kupu zdraví, protože s ním se všechny plány a sny uskutečňují o moc lépe. Moc vám děkuju, že jste mi po celý rok zachovávali svou přízeň. Opravdu si vážím vašich návštěv, z každého komentáře mám neuvěřitelnou radost. Protože jen díky vám má můj blog smysl, bez vás bych už asi dávno skončila. Věřím, že i v novém roce se budeme zde setkávat, budu se s vámi moci podělit o své radosti a starosti. Moc se na to těším!

6 komentářů:

  1. Krásný nový rok i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, tobě i celé rodině PF2014!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nový rok Tobě i celé tvé rodince! A hlavně zdravíčko!

    OdpovědětVymazat
  4. Preji vam vsem Stastny Novy Rok plny jen samych dobrych udalosti,hodne zdravi a spokojenosti.Ella

    OdpovědětVymazat
  5. přejeme krásný nový rok, ať je klidný a pokojný

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!