středa 20. listopadu 2013

Vánoce začaly


Pro mě tedy určitě. Přišel mi totiž poštou první dárek. Před časem jsem se přihlásila do vánoční výměny, kterou organizuje na svém blogu Ajka. Dnes jsem si na poště vyzvedla balíček do Věry. A podívejte na tu nádheru! Úžasný obal na recety. Ten snad ani nebudu brát do kuchyně, bála bych se, aby se mi nezamazal. V něm byl ještě schovaný recept na perníčky. Sice pečeme perníčky podle receptu lety ověřeného, ale letos určitě vyzkoušíme tenhle. Protože perníčky, které byly v nádherných vyšívaných pytlíčcích,  byly opravdu luxusní. Však jsem také měla co dělat, abych je uchránila před dětmi, aby vydržely na focení. Taková kouzla s polevami ale nedokážu. A vyšívané srdíčko už mi navozuje vánoční atmosféru v ložnici.
Věrko, moc a moc za krásné dárky děkuji. Ajko, tobě děkuji za zorganizování úžasné výměny. Musela jsi s tím mít strašně moc práce a tolika lidem jsi dokázala udělat radost!

5 komentářů:

  1. Nádhera. podobné výměny vždy obdivuji, já na to nemám čas...

    OdpovědětVymazat
  2. Ali nemáš zač, ale tolik práce to není:-)))
    Věrka je opravdu šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Ali, ty jsi to krásně vyfotila. Ani mě nenapadlo, že vyfotíš i ty perníčky. To bych si dala víc záležet. Jsem ráda, že tě dáreček potěšil a Ajce též děkuji, že se těmto akcím věnuje, život je tím pestřejší.

    OdpovědětVymazat
  4. Á, tady už Ježíšek naděloval :-) Musela jsi být moc hodná, když jsi dostala tolik krásných dárečků!
    Já už jsem svůj také poslala.

    OdpovědětVymazat
  5. je super, že se děje taková akce a jsou vidět šikovné ruce :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!