úterý 5. listopadu 2013

Křehká krása











Z fotek jste jistě pochopili, že jsme dnes s Klárou vyrazily na výstavu orchidejí. K fotkám asi netřeba komentáře, prostě nádhera, kam se člověk podívá!


Tohle je část prodeje. No nekupte něco, když kam jen oko dohlédne, samé fešandy.


Samozřejmě jedna kráska také s námi domů přijela. Tedy ne úplná kráska, byla ve výprodeji, protože již odkvétá. To mi ale nevadí, počkám si na vlastní květ :-). Teď jí tu mám postavenou na stole přemýšlím, kam jí dám. Parapety vhodných oken praskají ve švech.Tam se už nevejde ani stéblo trávy. Ale k ní jsme ještě přibalily tuhle bromélii. Již dlouho po broméliích pokukuju, ale měla jsme pocit, že bych jim v bytě s ústředním topením nemohla vytvořit ty správné podmínky. Dnes jsem zapředla hovor s velmi milým panem poradcem, který mě ujistil, že to je jednoduché. Doufám, že mi to netvrdil jen kvůli tomu, aby prodal. Tak uvidím, jak se jí u nás bude dařit.

2 komentáře:

  1. Výstavy orchidejí miluju! Krásné fotky a úlovek taktéž :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ještě šanci do neděle. Samozřejmě že Na Slupi, kde jinde že :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!