sobota 2. listopadu 2013

Intenzivní korálkovací sobota



Dnešní den byl pro mě docela náročný. Zůčastnily jsme se totiž celodenního kurzu korálkování, kterou pořádala "naše" Korálková škola. Od 10 do 19 hodin jsme s Klárou šily a šily. Části našeho snažení vidíte. Doufám, že bude čas a dostatečná schopnost vše dokončit. Přiznám se, že já byla opravdu unavená. Oči mě pálily, záda mě bolela již od 14 hod, to už jsem nevěděla, jak si sednout. Domů jsme dorazily kolem 20 hod a Klára se pídila, jestli něco ještě došijeme. Uznávám, že by to bylo fajn, dokud má člověk vše v čerstvé paměti, ale já už síly neměla. Ale jinak to byl fajn den. Setkání se stejně "potrefenými" dušemi vždy potěší.

2 komentáře:

  1. To muselo být úžasné setkání... Výrobky máte perfektní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou jen polotovary. Počkej, až (jestli) bude vše hotové!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!