pátek 29. listopadu 2013

Další krajkový náramek


...tentokrát z rukou Kláry. Bude to vánoční dárek pro paní učitelku na flétnu. Musím jí pochválit, barevně se mi líbí víc než ten můj, fotka trošku barvy zkreslila.

8 komentářů:

  1. Ty vaše šperky holky, to je vždycky taková krása!
    Ali, kochám se!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Klárka je šikulka, musí to být piplačka, a taky musí mít hodně trpělivosti:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, svou trpělivostí mě často přivádí v úžas.

      Vymazat
  3. Náramek je nádherný, vypadá vánočně. Klárka je neskutečně šikovná!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, však jsem na ní náležitě pyšná :-).

      Vymazat
  4. Co naplat: "jaká matka - taká Katka". Dcera je šikovná, jako maminka. A paní učitelka na flétnu bude jistě potěšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro, u nás to neplatí, dcera je mnohem šikovnější. Šije lehčeji a s větším klidem než já.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!