sobota 12. října 2013

Koláčky


... jsem upekla v noci na dnešek. Špatně spím, tak proč čas nevyužít nějak smysluplněji. Alespoň budou mít děti ráno radost. Vyzkoušela jsem recept, který jsem našla na blogu u Moniky. A je opravdu výborný. Těsto je úžasné, skvěle se s ním pracuje a koláčky jsou jedna báseň. Půlku jsme naplnila s tvarohem, půlku s mákem. V rodině máme chutě rozdělené rovnoměrně, tak se kupodivu nikdo nehádá :-)

10 komentářů:

  1. Ahoj Ali, děláš mi chutě:-) Také to máme rozdělené - manžel tvarohové, syn makové a já ráda povidlové:-) Dnes byl jablečný závin - osm šišek a k večeru byl syn velmi rád, že v troubě ještě nějaký zbyl - štrúdl můžeme všichni:-) Na recept na koláčky mrknu, díky za tip. ahoj a hezkou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmm, štúdlík bych si dala. Dělám ho velmi málo, protože děti ho nejedí (nejedí nic, kde jsou tepelně upravená jablka), a my se potom s manželem musíme "obětovat" a sníst všechen. A to zrovna nepotřebujeme :-)

      Vymazat
  2. Jéžiš že já jsem sem lezla:-)) Takovou chuť na ně jsem hned dostala:-)) No asi zítra pár plechů upeču a budu doufat že po nájezdu kobylek na mě taky něco zbyde:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu lákají k zakousnutí. Mě tedy kapku víc ty makové,ale báječně vypadají všechny. Krásnou neděli Vám přeji:-) S takovou snídaní bude den jako víno:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky upřednostňuji makové, ale kvůli protivnému žlučníku se teď musím spokojit s tvarohovými.

      Vymazat
  4. To tě musela rodina milovat, Ali! Hodně sladké probuzení...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milovali, oni se nechají všichni utáhnout na kus "žvance" :-). Moc tě, Helenko, zdravím, komentáře mi pořád nejdou. A kaštany také pořád nosím po kapsách!

      Vymazat
    2. Vypadají nádherně, a mimochodem, na co myslíš, že už 25 let tahám muže :)

      Vymazat
    3. Ivo, je mi to jasný. Já s ním také manipuluju přes kuchyň, ale pssst.... to on neví :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!