čtvrtek 19. září 2013

Jsem naivní


Nevím jak mohu být ve svém věku tak naivní. Skutečně jsme se domnívala, že jakmile děti nastoupí do vzdělávacích institucí, budu mít čas dodělat všechny své resty. Představovala jsem, že ve volných dopoleních jednou rukou zvládnu pracovní povinnosti, druhou obstarám domácnost. Odpoledne strávím s dětmi a večery budu mít volné na korálky a podobné radovánky. Vím přece, že takhle to u nás nefunguje, tak nevím, proč jsem se na to těšila. Dopadlo to tak, že jsem v hektickém poletování ušila obšívané kukičky, které měly být hotové v červenci, srpnový úkol mám rozešitý a na zářijový jsme ještě ani nedala dohromady materiál. Navíc David už je opět doma, už jsme si udělali výlet na ORL. Přece nebude ve školce déle než 14 dní! Takže u nás vlastně vše při starém, žádné změny, nic neobvyklého...

8 komentářů:

  1. Ali nebudeš.... čím starší děti, tím míň času:-))))
    Je to zajímavé, ale když byly děcka malé, stihla jsem toho víc než teď, když z nich jsou samostatné jednotky:-d:-D

    p.s. jen se zeptám .... toho robota na opisování slov máš nastaveného úmyslně?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, neděs mě. Já se těším, jak se budou osamostatňovat, že i já se konečně osamostatním!
    Nastavení robota - netuším ani, kde se to nastavuje, pohledám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali na nastavení mrkni ke mě:
      http://ajka-uajky.blogspot.cz/2013/07/dokazte-prosim-ze-nejste-robot.html

      Vymazat
  3. Naušničky jsou krásné, malinové a vypadají šťavnatě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou Ali, toho zvládáš hodně !
    A naušničky jsou jako maliny :-)
    Krásně jste se s dcerkou pustili do korálkování a moc Vám to jde !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Ale rezervy mám veliké, mrška lenost nade mnou často vítězí!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!