pátek 16. srpna 2013

V Toulcově dvoře




Téměř přsně po roce jsme vyrazili do Toulcova dvora na výstavu morčat. Všechny "exponáty" jsme si pečlivě prohlídli. Já se utvrdila v tom, že nejhezčí je obyčejné hladkosrsté morče. Takové skinny morče (bez srsti), nebo naopak morče peruánské, u které pro dlouhé chlupy netuším, kde je začátek a kde konec, pro mě opravdu není. Chvilku jsme pozorovali hodnocení poroty - je to opravdu věda. Fascinovalo mě, jak zvířátka jsou již zvyklá, trpělivě sedí, čekají, nechají se obracet. Prostě profesionálové.
 
Ceny pro vítěze

 
Pak už jsem jen udělali povinné kolečko, kolem domácích zvířat.

 
Čuniky horko zmohlo.


Kozy byly přesvědčené, že za plotem je tráva zelenější a šťavnatější.


A trochu lumpáren nakonec.

2 komentáře:

  1. Ještěže Martinka nečte blogy...to by mi neodpustila, že jsme výstavu promeškali.... ;-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!