pátek 8. března 2013

MDŽ


... neslavíme. My vůbec moc svátky neslavíme. Manžel je moc neuznává. Valentýn je  importovaný, MDŽ je komunisticky zprofanované... Kdyby mohl, nejraději by zrušil i vánoce. Stejně všechny svátky vymysleli obchodníci jako způsob, jak z lidí vytahat peníze.  Proto mě dnes velmi mile překvapil, když přinesl tyhle nádherné růže. Sice jsem ráno nadhodila, že je dnes MDŽ. Na to mi odpověděl, že se tedy opije a přinese mi jeden zlomený karafiát. Překvapil mě o to víc, že poslední dobou jsme se na spoustě věcí neshodli a občas bylo doma  trochu dusno. Doufám, že nádherná kytka je důkaz, že tohle protivné období končí.

4 komentáře:

  1. Ajko, fakt mi úplně vyrazil dech!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné růže, Ali, s jarem vše nové začíná... Hezký zbytek neděle :-) Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne ruze a manzel ma pravdu ohledne nekterych svatku .Vanoce a velikonoce by uplne stacily.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!