neděle 17. března 2013

Botanická v Troji




Na dnešní odpoledne jsme si naplánovali výstavu orchidejí ve Fata Morganě.  Jenže člově míní .... a davy lidí mění. Před skleníkem stála nekonečná fronta, která téměř nepostupovala. Při představě, jak postupujeme v tlupě lidí namačkaní, bez možnosti volného pohybu, jsme náš záměr vzdali. Davídek to obrečel, Klárka s námi část odpoledne nemluvila, ale co se dalo dělat. Abychom zaplatili několik set a pak nám lezli lidé po zádech, to se nám opravdu nechtělo. Využili jsme alespoň nabídky projít si zdarma venkovní expozice. Sluníčko nám na to krásně svítilo, jen ten vítr by nemusel být tak nepříjemný.

5 komentářů:

  1. To jsme jednou taky takhle stáli frontu na výstavu květin ....vevnitř jsme zjistili že vystavuje a prodává Obi a Baumax:-((

    OdpovědětVymazat
  2. ty víkendy, to je krize. Jeden takový jsme absolvovala a již nikdy více. My to zmákli v pátek odpol. a pohoda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste měli štěstí. Když pro nás jsou ty všední dny úplně bez šance. Nezbyde nám, než si počkat na výstavu v naší oblíbené botanické Na Slupi.

      Vymazat
  3. Já bych ocenila i jen botanickou zahradu bez ochideí. Snad se mi to časem povede :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou jsem taky byla ve Fata Morganě na orchidejích a byla jsem zklamaná. Davy lidí a hlavně šílené dusno, takže se mi dělalo až špatně...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!