středa 12. prosince 2012

Další 11


Před několika dny mě Katka obšťastnila dalšími  11 otázkami. I když se mi moc nechtělo, odpovídám na ně. Ale mám obavy, že tím budu jen všechny otravovat. Kdo by chtěl taky pořád něco o mě číst! 

 1) Tvá oblíbená barva?
Černá, šedá. Hlavně na oblečení. Nejsem moc barevný člověk.


2) Tvůj oblíbený filmový či knižní hrdina?
Jednoznačně Kristián! Jen pro ten dnešní den...



3) Tvůj nejmíň oblíbený předmět na základce?
Asi pracovní a výtvarná výchova. No jo, mé ručičky nepatří k nejšikovnějším. Ještě že jsem měla moc šikovnou babičku, když to šlo, pomohla mi.


4) Co se u vás jí na Štědrý den?
Úplná klasika. Během dne nic. Tedy "nic" - cukroví, vánočka, jablečný závin. K večeři máme předkrm - šunové rolky s křenovou šlehačkou, následuje rybí polévka a po ní smažený kapr a bramborový salát.


5) Jakou hudbu posloucháš?
Nejsem žádný velký hudební fanoušek, hudbu mám většinou jako zvukovou kulisu. Ale když už tak Bob Marley, Gypsy kings, Beatles...


6) Jakou knížku jsi naposledy četla?
Jostein Gaarder - Dívka s pomeranči. Dost mě to dostalo.



7) Co Ti v poslední době udělalo radost?
Davidovo "Maminko!", když se ráno probudil.


8) Co Tě naopak zarmoutilo?
Klárčin pohled, když jsem se jí asi po sto padesáté zeptala, jestli má do školy všechno.


9) Co Tě fakt nebaví dělat, ale prostě musíš?
Uklízení, hlavně vytírání podlah. Připadá mi to jako úplně zbytečná práce. Musíme mít doma nějaký ukrytý generátor nečistot, protože půl hodiny poté, co vytřu to u nás vypadá, jako kdybych vůbec nic nedělala!


10) Kolik cizích jazyků ses učila a kolika se doopravdy domluvíš?
Učila jsem se angličtinu, francouzštinu, španělštinu a ruštinu. Anglicky mluvím, myslám, dost dobře. Ve španělsky hovořících zemích bych asi také hlady a žízní nezemřela. Rusky rozumím dobře, ale když mám dát dohromady smysluplnou odpověď jsem zpocená až..... Z francouzštiny mi to v hlavně opravdu moc nezůstalo.


11) Jaká byla Tvá oblíbená hračka v dětství?
Plyšový Mon-chichi. No jo, já vím..... Ale mém dětství naprosto nedostupné. Měla ho kamarádka od otce ze Švýcarska. Já se k němu ze zahraničí propracovala asi o rok později (bylo mi asi 10). Pro mladší generaci asi nepochopitelné, ale v roce 1983 tady prostě NEBYL! Jako jedinou hračku z dětství ho mám dodnes.



 "Zajímavosti" o sobě opravdu další psát nebudu, nejsou! A štafetu přeruším. Stejně se nenašel žádný dobrovolník, který by odpověděl na mé předchozí otázky :-)!

1 komentář:

  1. Ali, děkuju za odpovědi. Tak mončičáky si pamatuju, ale už Ti ani nevím, jestli já ho měla taky nebo ne. Co jsi napsala z muziky, to mám taky ráda. Překvapily mě šunkové rolky na Štědrý den. Ty my zase děláme na Silvestra :-)
    Jo a omlouvám se, že jsem Ti poslala otázky a nevšimla si, že už jsi jedny dostala. Ale když si u mě na blogu najdeš Ajku, tak ta je dostala 7x :-)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!