úterý 6. listopadu 2012

Příjemné s užitečným



... jsem spojila. Některé šperky z fima se mi už dlouho líbí. Pořád jsem měla chutě nějaký si zakoupit. Pak jsem si to ale vždy rozmyslela, nakonec to přece nepotřebuju. Když budu moc toužit po nějaké ozdobě, Klárka mi jí jistě ráda udělá z korálků :-). Nedávno se však konala aukce ve prospěch občanského sdružení Zrnka, kde se dražila tahle nádhera. Tak jsem neváhala ani minutu a do dražby se zapojila. Je to přeci pro dobrou věc... Aukci jsem vyhrála a dnes mi dorazil balíček. Už se těším, až v tom někam vyrazím.

Abych však neměla dnešní den příliš růžový, volali mi dopoledne z školy, že je Klárce špatně. Honem jsem pro ní běžela, aby chuděra dlouho ve škole netrpěla. Tak bojuje se střevní virozou. Doufám, že to nebude moc velká hrůza.

1 komentář:

  1. Taky ráda tímto způsobem nakupuji. Klárce přeji brzké uzdravení, teď je toho všude plno.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!